torsdag 7 juni 2007

Detroit outlaws...

Nej...vi är inga popfånar som ordnar klubb en gång i månaden och lever rikt på minnet av det. Under tiden så bedriver vi militant aktivitet i och utanför Malmö. Här lite bilder från senaste balunsen som stoppades av självaste MILITÄREN:

Stridsvagnars motorljud smälte så fint ihop med musiken ner i dalen...

Och visst var det svårt att ta sig förbi militärkolonnen...

Och slutligen Bacid in the mix...Ett set som stoppades med vapenmakt - men jag ska Polisen i försvar då de har offentligt bett mig om ursäkt för att de var tvungna att ingripa och bana väg åt militären. Det finns alltid värre ondska än man tror, således.

Stay militant!!!

1 kommentar:

Julia Milan sa...

Hahahaha, jag dör. Det räcker inte med vanliga polispådrag längre. Nu tar staten in med hårdhandskarna. Jag skyller allt på den nya regeringen...Inte för att jag har något emot dom annars.

Stay pacifict!